1 از 3 (0٪)مشتریان این محصول را توصیه می کنند
چندان خوب نیست نرم وراحته ولی زیاد گرم نگه نمیداره برای فصل بهار خوبه و جنسش مثل دستما جادویی هایی که شبیه حوله هست میمونه پلار بگیرین از این بهتره
حرف نداره! قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوب
نظری ندارم